Pl En Ru
Budki telefoniczne do biura rozmowy telefoniczne w open space imin booth
Budki telefoniczne do biura imin booth ciche biuro
Dźwiękoszczelne budki telefoniczne do biura imin booth budki telefoniczne do open space
Budki telefoniczne do open space imin booth

Blog

Zamknij podgląd
12 kwiecień 2018

Jak prowadzić rozmowy telefoniczne, żeby nie przeszkadzać innym pracownikom?

Rozmowa to komunikacja i trudno jest bez niej pracować. Rozmawiamy zarówno z innymi pracownikami przy realizacji projektu, jak również z klientami, uzgadniając zakres wykonania usługi czy kontrahentem, z którym współpracujemy. W firmie każdego dnia wykonuje się od kilku nawet do kilkuset telefonów w zależności od jej wielkości i charakteru. Problem pojawia się w momencie, kiedy kilka osób pracuje na jednej przestrzeni i znajdują się w bliskiej odległości od siebie. Chcąc przeprowadzić rozmowę, przeszkadzają innym bądź bezskutecznie szukają zacisznego miejsca.

Szanujemy spokój i pracę innych
 

Jedni mówią ciszej, inni głośniej, w obu przypadkach może być to zaleta, jak również wada w zależności od okoliczności. Zapewne nikt nie chce, jadąc tramwajem lub autobusem, słuchać o prywatnym życiu nieznajomych osób. W towarzystwie również powinniśmy unikać rozmów przez telefon, chyba że jesteśmy wśród znajomych, a nasze relacje są swobodne. Zawsze jednak musimy mieć na uwadze to, że nie każdemu odpowiada prowadzona przez nas rozmowa telefoniczna w jego towarzystwie.

W biurze jest ona jednak nieunikniona. Telefony od i do klienta lub kontrahenta to jedne z naszych codziennych obowiązków. Jeżeli mamy prywatne biuro, jesteśmy prawdziwymi szczęściami, możemy mówić głośno bez obaw, że przeszkadzamy innym. W biurze typu open space jest inaczej. Kolegów i koleżanki z pracy mamy po swojej prawej i lewej stronie, a także naprzeciwko. Rozmowę przez telefon słyszy więc dużo osób, co może je rozpraszać i przeszkadzać w pracy.

Mając tę świadomość, należy przeprowadzać rozmowy bez podnoszenia głosu, w sposób naturalny i możliwie jak najbardziej cicho. Nie można jednak mówić szeptem, ponieważ nasz rozmówca może nas nie usłyszeć. Hałas w biurze powoduje również, że często nie kontrolujemy wysokości naszych dźwięków, nam wydaje się, że mówimy cicho, w rzeczywistości nawet krzyczymy.

Rozmowa telefoniczna w zacisznym miejscu
 

Rozmowa telefoniczna w open space - OnweloNa korytarzu, w holu, a nawet w toalecie, pracownicy mają swoje miejsca, gdzie uciekają przed hałasem w przestrzeni biurowej, troszcząc się jednocześnie o komfort kolegów z pracy. Bardzo często towarzyszy temu stres i dyskomfort, nie możemy skoncentrować się na rozmowie, kiedy wciąż ktoś obok nas przechodzi, a notatki robimy na kolanie. Trudno jest mieć w takich warunkach ze sobą laptopa, który często jest niezbędny, aby móc przedstawić przez telefon klientowi wstępne ustalenia związane z projektem czy też wprowadzić zmiany zgodnie z jego sugestiami.

Współcześni projektanci to jednak niezwykle kreatywne dusze. W nowoczesnych biurach coraz częściej miejsce rozmów, jakim jest korytarz czy hol, zastępuje budka telefoniczna. To niewielkie pomieszczenie, w kształcie prostej bryły ze szklanymi drzwiami i panelami dźwiękoizolacyjnymi. Mają niewielkie rozmiary, jednak wystarczająco dużo miejsca wewnątrz, aby umieścić w nich krzesełko i mały stolik. Jednym z tego rodzaju produktów są budki telefoniczne Imin Booth, które znalazły swoje zastosowanie nie tylko w biurach typu open space, ale też w centrach handlowych, na lotniskach i hotelach, czyli w miejscach publicznych, z których korzysta każdego dnia bardzo dużo ludzi. Umożliwiają przeprowadzenie rozmów telefonicznych bez obaw, że będą one przeszkadzać innym, zapewniają prywatność, spokój oraz ciszę.

Rozmowa telefoniczna jest dzisiaj czynnością naturalną, co nie oznacza, że zawsze jest na miejscu. W towarzystwie zazwyczaj staramy się jej unikać, w biurze dokładamy wszelkich starań, by nie przeszkadzać tym samym innym…nie możemy zapominać o tym, co dzieje się w naszym najbliższym otoczeniu.